.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اولین مصاحبه پس از انتخابات؛
دولت به توصیه های رهبری به صورت كامل و صادقانه عمل كند
دكتر محسن رضایی افزود: بهترین عیدی برای ملت ما، تقویت وحدت و برادری در كشور است و اگر دولتمردان و فعالان سیاسی عید فطر را تبدیل به عید وحدت و برادری كنند و همه طرفها دور هم جمع شوند و بر وحدت و برادری تاكید كنند، بهترین عیدی را به ملت ایران داده اند...
دولت به توصیه های رهبری به صورت كامل و صادقانه عمل كند

با وحدت و برادری دولتمردان و سیاسیون، نه حقوق نظام پایمال می شود نه حقوق مردم.

دولت باید در عمل پاسخ شایسته ای به حمایتهای رهبری بدهد و به توصیه های ایشان كامل و صادقانه عمل كند. وقتی رهبری می فرمایند دولت رابطه خود با مراجع را بهبود بخشد، بی توجهی است كه دفتر رییس جمهور از یك مرجع تقلید شكایت كند

به گزارش "تابناک" دكتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در دفتر سایت «آینده» و بازدید از آن، در گفت وگوی مشروحی به بیان نقطه نظرات خود درخصوص مسایل روز كشور و پاسخ به پرسشهای خبرنگاران «آینده» پرداخت.

وی در این گفت وگو كه در آستانه عید سعید فطر انجام شد، وحدت و برادری را بهترین عیدی دولتمردان و سیاسیون به مردم دانست و گفت: من فكر می كنم بعد از یك ماه عبادت و نزدیكی به معنویت الهی كه خداوند متعال در ماه مبارك رمضان فراهم كرد، خوب است پاسخی به این عنایات بدهیم.

دكتر رضایی افزود: بهترین عیدی برای ملت ما، تقویت وحدت و برادری در كشور است و اگر دولتمردان و فعالان سیاسی عید فطر را تبدیل به عید وحدت و برادری كنند و همه طرفها دور هم جمع شوند و بر وحدت و برادری تاكید كنند، بهترین عیدی را به ملت ایران داده اند.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان كرد: البته این به معنی آن نیست كه از حقوق نظام یا مردم كوتاه بیاییم، ولی با وحدت و برادری می توان هم از حقوق مردم و هم از حقوق نظام بهتر و موثرتر دفاع نمود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درخصوص نحوه تشكیل دولت دهم و وظایف آن گفت: هر چند دولت دهم با حواشی تشكیل شده است كه وارد آن نمی شوم ولی دولت باید در عمل پاسخ شایسته ای به حمایتهای رهبری بدهد كه البته این پاسخ شایسته می تواند در چند شكل ظهور پیدا كند.

وی توضیح داد: اول آن كه به توصیه های رهبری به صورت كامل و صادقانه عمل كند و به عنوان نمونه، وقتی رهبری می فرمایند دولت رابطه خود با مراجع را بهبود بخشد، بی توجهی است كه دفتر رییس جمهور از یكی از مراجع تقلید شكایت كند.

رضایی شكل دیگر این پاسخ را رسیدگی به مشكلات و معضلات كنونی كشور نظیر تورم، بیكاری، مسایل بین المللی و جلوگیری از تحریم جدید ایران دانست.

گفتنی است مشروح گفتگوی آینده با دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حوادث قبل و بعد از انتخابات و چشم انداز آینده سیاسی كشور در روزهای آینده منتشر خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.821 seconds.